Begu Cosmin PFA, Distribuitor Herbalife Independent, STR. AUGUSTIN BUZURA, NR.1, BL.A, AP.B10, Cluj, Cluj Napoca [email protected], +4 (0742) 44 55 05

LOGO
0.00 lei 0

Coș

Nu ai niciun produs în coș.

Politica de retur

Politica de return privind produsele achizitionate cu sau fara parte a serviciilor oferite de catre BEGU COSMIN PFA

1. Retur a produselor.

Produsele Herbalife Nutrition au o garanție de 30 de zile pentru returnarea banilor pentru toți
Clienții (Clienții Privilegiați sau clienții direcți), cunoscută și sub numele de Garanția Satisfacției
Herbalife Nutrition.

Perioada de 30 de zile începe de la data la care Clientul primește produsul.


Atunci când un Client solicită unui Distribuitor să onoreze această garanție, Distribuitorul trebuie
să răspundă rapid și amabil Distribuitorul trebuie să ofere Clientului posibilitatea de a alege o
rambursare integrală a prețului de achiziție, inclusiv taxe și costuri de transport și manipulare, sau
un credit integral pentru schimbul cu alte produse Herbalife Nutrition, în conformitate cu
procedurile de returnare. Distribuitorul trebuie să onoreze alegerea clientului și nu pot riposta sau
descuraja un Client în a solicita o rambursare.


În cazul în care un Client solicită direct Distribuitorului restituirea sumei plătite pentru produsul
achiziţionat, Distribuitorul trebuie să completeze „Cererea clientului pentru rambursare”, o copie a
acesteia fiind disponibilă pe www.myherbalife.com/ro-RO. Distribuitorul trebuie să calculeze
suma care trebuie restituită Clientului sau creditul corespunzător, să solicite Clientului semnarea
formularului de rambursare şi să îi plătească acestuia imediat suma integrală sau să-i acorde
creditul corespunzător pentru achiziţionarea altor produse.


Distribuitorul trebuie ulterior să predea companiei formularul „Cererea Clientului pentru
Rambursare”, o copie a Formularului de Comandă original şi restul produselor neconsumate,
etichetele originale ale produselor sau recipientele goale ale produselor în termen de 30 zile de la
data restituirii banilor către Client. Herbalife Nutrition va preda Distribuitorului un produs identic cu
produsul returnat de îndată ce va primi produsele returnate şi documentele aferente solicitate

2. Retur a serviciilor

Conform OUG 34/2014 , clientul are dreptul de a renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Legislatia in vigoare se aplica doar clientului „Persoana Fizica”, denumit in continuare „Cumparator”. Magazinul nostru online va fi denumit in continuare „Vanzator”.

Intrucat OUG 34/ 2014 nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, Vanzatorul impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur. In functie de starea produsului returnat, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe anumite penalitati pana la 100% din valoarea produsului.

Daca doriti sa returnati un produs ori sa schimbati produsul primit, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon afisat pe site. Preluam apeluri telefonice zilnic, de Luni pana Vineri, exceptand sarbatorile legale, in intervalul orar 10:00 – 17:00.

Begu.ro vă garantează posibilitatea de a vă anula comanda în mod gratuit, cu condiția ca anularea să fie comunicată înainte ca aceasta să fie pusă la dispoziția transportatorului pentru expediere. În caz contrar, va trebui să așteptați până la primirea comenzii pentru a procesa returul.

 

Pași de urmat:

Veți avea la dispoziție o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru a efectua returul. Trebuie să informați Begu.ro, în termenul menționat mai sus, despre dorința dumneavoastră de a vă exercita dreptul de a anula contractul de cumpărare prin telefon sau e-mail.

Clientul trebuie să livreze articolul la depozitul Begu.ro (SESUL DE SUS NR 184A AP , FLORESTI, CLUJ), fie personal, fie prin intermediul unei companii de transport. Costurile de transport sunt suportate de către client, el fiind responsabil pentru orice deteriorare sau pierdere care poate apărea în timpul transportului de returnare.

Odată ce Begu.ro primește produsele returnate în depozitul său, acestea vor fi verificate pentru a se asigura că respectă condițiile explicate mai sus.

În cazul în care nu le îndeplinește, nu va fi acceptată și va fi respinsă de către compania de transport, fără posibilitatea de a rambursa suma corespunzătoare articolului returnat.

În cazul în care starea articolului este corectă, Begu.ro va contacta utilizatorul pentru a confirma returnarea.

În cazul în care clientul dorește să primească banii înapoi, suma corespunzătoare articolului returnat va fi rambursată prin aceeași metodă de plată utilizată la momentul achiziției. În cazul în care clientul dorește să schimbe articolul cu un alt articol, suma deja plătită pentru articolul returnat va fi utilizată și se va plasa o nouă comandă cu articolul solicitat.

Copyright © 2025 | Begu.ro™ – Toate drepturile rezervate
Begu.ro, ca website Herbalife (site Herbalife), distribuitor autorizat Herbalife (reprezentant Herbalife autorizat), oferă gama completă de servicii care includ produse Herbalife pe care Compania Herbalife le distribuie prin distribuitori Herbalife autorizați. Ca independent Herbalife distributor – consultant Wellness, consultant de nutriție (reprezentant Herbalife), prin achiziționarea unui sau mai multe produse Herbalife prin intermediul Begu.ro primești în mod gratuit servicii de consultanță.